AGERA HR är en heltäckande leverantör av konsulttjänster med inom HR och organisation som hjälper verksamheter med allt från nulägesanalys till att tillföra den arbetsrättsrättsliga kompetensen. Vill ni exempelvis få stöd med arbetsmiljö, lönekartläggning, organisationsutveckling, förändringsledning eller kultur och värderingar, så är det helt rätt att fortsätta läsa. Vi arbetar också med kompetensbaserad rekrytering och utbildningar för chefer, ledning och HR.
Bolagets historia börjar med ett brinnande intresse för individer och organisationers utvecklingspotential. 2004 började vår grundare Ulrika Strandsten att arbeta som HR- och organisationskonsult i egen regi med fokus på affärsutveckling, ledarskap och HR-frågor.
Sen kom beskedet, i december 2017 diagnostiserades Ulrika med den neurologiska sjukdomen ME. Det innebar att hon aldrig mer skulle återfå den kapacitet och flexibilitet som krävs för att arbeta som konsult. Ulrika såg då möjligheten att växla om och starta konsultbolaget AGERA HR som vi är idag.
Tillsammans med anställda konsulter och samarbetskonsulter bidrar AGERA HR till att våra kunders medarbetare, chefer, ledning och HR når sin fulla potential. Att leda, implementera och följa upp komplexa HR-projekt inom utveckling och förändring och få med sig chefer och medarbetare på en resa från A till B är en av våra styrkor. Konsulterna hos oss har en god förståelse för vikten av information och kommunikation och de brinner för att hjälpa indivier och organisationer. Med bred kompetens och specialistkunskaper inom HR och organisation arbetar våra konsulter strategiskt, operativt och affärsnära för att våra kunder lättare ska nå sina verksamhetsmål.
Kunderna som kommer till oss är både stora och små, samt från olika branscher. Varje uppdrag är unikt, därför strävar vi alltid efter att ge er som kund ett effektivt, personligt och flexibelt HR-stöd utifrån era specifika behov.
När vi går in i ett samarbete gör vi det för att fylla en lucka som idag finns hos er som kund, men detta kan förändras över tid i takt med att nya medarbetare kommer till er, budgetar förändras och så vidare.
För att kunna vara en bra HR-partner tycker vi det är viktigt att ha tydliga och gemensamma mål, oavsett om det gäller en engångsinsats eller ett samarbete som löper över tid. Exempel på gemensamma mål kan vara att skapa en rättvis lönesättning, öka effektiviteten av HR-processer genom digitalisering eller få en objektiv och tidseffektiv rekryteringsprocess. Vi vill lyckas tillsammans med er!
ULRIKA STRANDSTEN
CEO, FOUNDER & CUSTOMER ADVISER
ulrika.strandsten@agerahr.se
070-568 99 99
SOFIA LINNARSSON
SENIOR LEADERSHIP & HR ADVISER
sofia.linnarsson@agerahr.se
070-660 11 07
SEBASTIAN LINDROOS
MARKETING MANAGER & BUSINESS DEVELOPER
sebastian.lindroos@agerahr.se
076-161 01 45
Vi söker löpande nya medarbetare och HR-konsulter. Besök vår karriärsida för att se de senaste tjänsterna. Finns inte ditt drömjobb listat är du varmt välkommen att skicka in en intresseanmälan.
Copyright © 2024 AGERA ADVISER HR SVERIGE AB | Integritetspolicy
AGERA HR är ett HR-konsultbolag i Stockholm som arbetar för
att individer och verksamheter ska kunna nå sin fulla potential. Våra HR-konsulter utför interimsuppdrag, rekryteringar, utbildningar och projekt inom HR och organisation.
– Vi är er engagerade, effektiva och personliga HR-partner!